Reklamy

Apokalipsa zbliża się wielkimi krokami. DOOM 3K o tym wiedzą i przygotowali looki na ostateczny rave, na którym pożegnamy się ze światem.

DOOM 3K to działająca od kilku lat polska marka prowadzona przez Sylwię Rochalę i Michała Niechaja. Ich projekty zawsze wchodzą pewnym, odzianym w robocze, industrialne obuwie, krokiem w futurystyczną wizję, w której neon i metaliczny połysk są naszą codzienną rzeczywistością.

Ich najnowsza kolekcja zerka jednak także z nostalgią w stronę przeszłości – przejścia jednego milenium w następne, gdy królowała VIVA Zwei, a standardy męskości od Odry po Beneluks kreował boski H.P. Baxxter i romantyczny Darude.

Looki zdominowały T-shirty tie-dye, odwołujące się do stylu cargo jeansy czy mini udające gadzią skórę rodem z klipu do „Komodo” Mauro Picotto. Feerię materiałów, wzorów i kontrastowych stylistyk uzupełniają logotypy marki zaprojektowane we współpracy z dwoma artystami: Stachem Szumskim oraz Vowehrem (obaj odpowiadają za dwa różne projekty). Najszybsze okulary w mieście to z kolei efekt kolabu z marką Gucewicz – szkockim producentem kreatywnego eyewearu.

Cały lookbook sprawdzicie tutaj:

Credits:

Foto: Wiktor Malinowski

Modele: Iza Bielawska, Dawid Stan

Włosy: Michał Pasymowski

Podziękowania: Catfootwear PL Asystent: Magdalena Zięba-Morales

WIĘCEJ